|
פתח דבר |
7 |
חלק ראשון |
מבוא (דגם היסוד) |
13 |
פרק א. |
השיר העמיחיי - מאפיינים של מבנה ושל משמעות (מבט
ראשון) |
14 |
נספח |
הקטלוג ומושגי רקע נחוצים (ראשי פרקים לדיון
עקרוני) |
34 |
|
|
|
חלק שני |
השירים - ממבנים למשמעויות |
43 |
פרק ב. |
היחידות הבסיסיות ודרכי הצטרפותן |
46 |
פרק ג. |
פני השטח ה"כאוטיים" ו"מבנה העומק" הקטלוגי |
67 |
פרק ד. |
כמו-סיפורים - "האלגיה על הילד שאבד" |
85 |
פרק ה. |
מבנים של חזרה, תקבולת, אנאפורה ופזמון חוזר |
101 |
פרק ו. |
סיכום ביניים - הקטלוג כמגלם מתחים מרכזיים
בפואטיקה של עמיחי |
131 |
|
|
|
חלק שלישי |
העולם השירי - מתיאור לאינטרפרטאציה |
138 |
פרק ז. |
"עולם אד-הוק" - תמונת העולם האוטוביוגראפית בשיר
העמיחיי הבודד: מאפיינים ודרכי ארגון |
140 |
פרק ח. |
ישרת יהודה עמיחי כבדיון אוטוביוגראפי - תמונת
חיים כתמונת עולם |
161 |
פרק ט. |
מלים "שלא מכאן ולא מעכשיו": על מעמדם של ערכים
בשירת עמיחי |
173 |
פרק י. |
עולם של "כאן ועכשיו" - אינטרפרטאציה לשירת עמיחי |
187 |
|
|
|
חלק רביעי |
פואטיקה - כיוונים מרכזיים ותופעות מאפיינות |
216 |
פרק יא. |
הפואטיקה של עיצוב העולם בשירת עמיחי |
220 |
פרק יב. |
הפואטיקה של עיצוב הלשון בשירת עמיחי |
243 |
פרק יג. |
מודל מסכם - כיצד מחדש השיר העמיחיי את יחסי
המשמעות במפת הלשון העברית |
277 |
פרק יד. |
בין הדורות, בין הפואטיקות |
288 |
|
מראי מקום |
309 |
|
תוכן ענינים מפורט |
316 |
|
|
|