מונוגראפיה על משורר השקיעה: מבוא מאת
אהרן צייטלין (עמ' 9־13)
עם הספר (הערות מבוא) (עמ' 15־16)
ג'ניה
(עמ' 17־56)
תוכן הסיפור - 17 / יחס הביקורת - 20 / בבית גולדין - 25 / פגישת
פרידין-ג'ניה - 30 / ג'ניה - 35 / אהבה בעולם הרגע - 37 / שיא הפתיחה
וסיומה - 39 / העלילה החיצונית - 40 / המבנה ; סיכום - 53
מעשה באוטלו (עמ' 57־71)
תוכן הסיפור - 57 / שם אחד ועולמות שונים - 58 / "נו! כלומר? - לא כלום" -
60 / טבע ואדם - 62 / אדם ואהבתו - 63 / מבנה הסיפור - 65 / היסוד הגנסיני
- 68
שמואל בן שמואל (עמ' 72־90)
תוכן הסיפור - 72 / דעות הביקורת - 74 / שם ודמות - 75 / יחסי יוצר - 79 /
יחסו של "האני המספר" - 81 / מבנה הסיפור - 82 / הגיבור הראשי והתרקמות
העלילה - 83 / "האני המספר" - 86 / סיכום והערכה - 88
סעודה מפסקת (עמ' 91־110)
תוכן הסיפור - 91 / דעת הביקורת - 93 / עולם האבות ועולם הבנים - 94 / בצל
טרגיזם משולש - 97 / העיצוב האמנותי - 99 / "האני המספר" - 101 / בין סיום
לראשית - 103
הצדה
(עמ' 111־160)
תוכן הסיפור - 111 / "העיר החדשה" וזמן כתיבת הסיפור - 115 / בין גנסין
לחגזר - 120 / מפנה מכריע - 123 / דעת הביקורת - 126 / "הצדה" - 133 /
"בשלמה" - 134 / חגזר - 139 / יעוד ותלישות - 142 / בכפל-ראייה - 144 /
העיצוב האמנותי - 145 / הסיטואציה הסמלית - 148 / בזרם ההכרה - 150 / אהבה
ויעוד - 156
בינתיים (עמ' 161־191)
תוכן הסיפור - 161 / מיקאטרינוסלב לווילנה - 166 / "בינתיים" - 168 / פרשת
חיים "צהובה" - 170 / הדמויות בסיפור - 172 / "היניקה החיונית" - 176 /
חלומו של ברגר - 179 / "בינתיים" ו"מסביב לנקודה" - 183 / מוסר ואירוס -
186
בטרם (עמ' 192־219)
תוכן הסיפור - 192 / מפוצ'פ לפוצ'פ - 200 / "בטרם" - 203 / אוריאל וגנסין -
208 / נפתלי ברגר ואוריאל אפרת - 211 / מילי - 212 / מסע-הפדה אל העבר -
214 / מבנה ועלילה - 216
אצל (עמ' 220־258)
"לאור נגוהות" - 220 / ארבע אהבות - 223 / זינה - 226 / זמירים ופשטידות -
231 / דינה - 234 / "בראש מנוגע" - 238 / וירה - 240 / רוחמה - 243 / אפרים
- 245 / "אצל" סיפור אחרון - 247 / מבנה הסיפור - 249 / העלילה הפנימית -
251 / על הליריזם - 254 / ועוד ל"אני-המספר" - 255