הִנֵּה כָשַׁל זָדוֹן
גַּם הָלַךְ לַאֲבַדּוֹן
עַתָּה יִשְׁבֹּת מָדוֹן
כִּי מִי יָזִיד לָדוֹן
עִם הַיּוֹשֵׁב עַל חוּג?
כִּי כַּשִּׁכּוֹר יָחוּגתּוֹפֵשׂ חֶרֶב כִּידוֹן
יִרְאוּ מִי הוּא אָדוֹן
הֵן אֵל כַּבִּיר לַעְזוֹר
לָכֵן יִשְׁלַח מָזוֹר
אֶל עַם עָנִי אֶבְיוֹןהֵן הוּא יִתֵּן פִּדְיוֹן
יִבְנֶה אֶת אַפִּרְיוֹן
מִדְבַּר צִיָּה יִפְרַח
גַּם אוֹר חָדָשׁ יִזְרַח
יָאִיר לִפְנֵי מִזְרָחיִשְׂמַח גֵר עִם אֶזְרָח
עֵגֶל וּכְפִיר וּמְרִיא
יַחְדָּו יִרְעוּ בָשָׁן,
כָּעֵת יֵבוֹשׁ כּוּשָׁן
דִּישׁוֹן אֵצֶל דִּישָׁן,זֶה יִהְיֶה לָנוּ אוֹת
יַרְאֵנוּ נוֹרָאוֹת
נִסִּים גַּם נִפְלָאוֹת
יַנְחֵנוּ לִמְנוּחוֹת.
רמה ותולעה ורשעים עוד אינם.
ה' תרכ"ו, 1866.