לנז׳ על ענין העיבור
רְאוּ עִבּוּר אֲשֶׁר חֻבַּר וְנִשְׁלַם / כְּשֵׁם יָחִיד מְיֻחָד חַי לְעוֹלָם
לְהוֹרוֹת אֶת קְהִלָּתִי שְׁבִילָם / וְלִשְׁמֹר מוֹעֲדֵי קֹדֶשׁ בְּהִלָּם
בְּיוֹם צוֹמוֹת חֲטָאֵיהֶם לְמוּלָם / וְיוֹם נֵס יִפְצְחוּ רִנָּה בְּקוֹלָם
וְעֵת יֶהְגּוּ בְּשָׁבְתָּם מֵעֲמָלָם / בְּתוֹרַת אֵל אֲשֶׁר טוֹבוֹת גְּמָלָם
וּמָתַי הַמְּאוֹרוֹת הֵם בְּתִלָּם / וְכַמָּה יִהְיֶה אָפְלָם בְנָבְלָם
וְאוֹר מַקִּיף צְבָא מָרוֹם וְחֵילָם / וְהֵא לָךְ עֵת בְּרָאוֹ תוֹךְ גְּבוּלָם
נְשַׁבֵּחַ לְאֵל נִפְלָא וְנֶעְלָם / בְּמַאְמַר דִּבְּרוֹת קָדְשׁוֹ פְּעָלָם.