הַאֲדַמֵּךְ לְיוֹם שֶׁל סְתָו?
כֵּן. כִּי יֵשׁ בַּגְרוּת בָּךְ בִּלְתִּי רַגְשָׁנִית,
אוֹתוֹ הַקֶּסֶם וְהַחֵן הַמְּדוּדִים
שֶׁל עֶרֶב־סְתָו נָשׁוּק מִשֶּׁמֶשׁ,
עֵת זֹהַר וְעָלִים, שָׁמַיִם וְאַוִּיר
לְהַרְמוֹנִיָּה מֻגְמֶרֶת מִתְמַזְּגִים.
יֵשׁ עֹז בְּגֶשֶׁם־סְתָו וּבָךְ
כְּדֵי הַשֵּׁב קָרָה בִּי יְתֵרָה,
בִּי, הַמַּרְגִּישׁ כְּבָר אֶת הַקֹּר –
אַךְ לֹא הַגֶּשֶׁם יְקָרֵר אֶת הַשָּׁלֵו וְהַשָּׂבֵעַ,
כְּשֵׁם שֶׁרַחֲקוּתֵךְ
לֹא תְעַכֵּב אֶת הָאוֹהֵב.
מנצ’סטר, 1944.