לוגו
שבוע של נורמליזציה
פרק:
מיקום ביצירה:
0%
X
F
U

יום א'    🔗

משלחת מטעם מרכז הבונים החָפשיים, שיצאה אמש למצרים לביקור־תנחומים, הניחה זר על קברו של אנואר אל־סאדאת ולאחר מכן נתקבלה לריאיון מיוחד על־ידי יורשו, הנשיא חוסני מובאראךּ.

בשובם לישראל, מסרו חברי המשלחת על התרשמותם העמוקה מאישיותו של הנשיא החדש והביעו ביטחונם – בהסתמך על דברי הנשיא – שתהליך השלום יימשך גם אחרי אפריל 1982 ואף תורחב ותועמק הנורמליזציה בין שתי המדינות.

יום ב'    🔗

משלחת מטעם מכבי הצעיר, שיצאה אמש למצרים לביקור־תנחומים, הניחה זר על קברו של אנואר אל־סאדאת ולאחר מכן נתקבלה לריאיון מיוחד על־ידי יורשו, הנשיא חוסני מובאראךּ.

בשובם לישראל, מסרו חברי המשלחת על התרשמותם העמוקה מאישיותו של הנשיא החדש והביעו ביטחונם – בהסתמך על דברי הנשיא – שתהליך השלום יימשך גם אחרי אפריל 1982 – – – (ראה יום א').

יום ג'    🔗

משלחת מטעם בני עקיבא, שיצאה אמש למצרים לביקור־תנחומים, הניחה זר על קברו של אנואר אל־סאדאת ולאחר מכן נתקבלה לריאיון מיוחד על־ידי יורשו, הנשיא מובאראךּ.

בשובם לישראל, מסרו חברי המשלחת על התרשמותם העמוקה מאישיותו… (ראה יום א' ויום ב').

יום ד'    🔗

משלחת מטעם מגן־דוד־אדום, שיצאה אמש למצרים לביקור־תנחומים, הניחה זר על קברו של אנואר אל־סאדאת ולאחר מכן נתקבלה לריאיון מיוחד על־ידי יורשו הנשיא חוסני מובאראךּ.

בשובם לישראל, מסרו חברי המשלחת על… (ראה יום א‘, יום ב’ ויום ג').

יום ה'    🔗

משלחת מטעם ארגון מגדלי הפרחים, שיצאה אמש למצרים לביקור־תנחומים, הניחה זר על קברו של אנואר אל־סאדאת ולאחר מכן… (ראה יום א‘, יום ב’, יום ג' ויום ד').

יום ו'    🔗

משלחת מטעם התאחדות השכנים והדיירים, שיצאה אמש למצרים לביקור־תנחומים, הניחה זר… (ראה יום א‘, יום ב’, יום ג‘, יום ד’ ויום ה').

*

מיניסטריון האתרים הלאומיים במצרים הקים יחידה מיוחדת לפינוי עודפי־הזֵרים מקברו של אנואר אל־סאדאת.