יפה וולפמן |
בפתח הקובץ |
א |
הלל ברזל |
מן הטירוף אל האור : עיון פסיכואנליטי בסיפורת של
לאה גולדברג |
1 |
רינה לפידוס |
על הטיפולוגיה של ארבעה סיפורי אהבה לש"י
עגנון |
31 |
יפה וולפמן |
'פיגורות' בתיאטרון העברי: 'המלכים' של
נסים אלוני ו'המיוסרים' של חנוך לוין |
41 |
בלהה רובינשטיין |
בין ספרות והיסטוריה : הרעש הגדול בצפת ברומן עיר קסומה
מאת י' בר-יוסף
ובתעודות היסטוריות. עיון בין-טקסטואלי כדגם לסימון דפוסים
פואטיים וכמפתח פרשני |
52 |
אהרן שאר-ישוב |
עמדתו של היינריך היינה כלפי הפילוסופיה האירופית ושיבתו
למונותאיזם היהודי |
63 |
שרה פריימן |
היינריך היינה: רומנטיקן או סטיריקן? |
76 |
שירה קורן |
גלגוליה של סינדרלה לקראת סוף המילניום |
87 |
דבורה רב-אחא |
מוצאו של האדם כיסוד מיתי בסיפוריו של
אהרן אפלפלד על רקע ספרות העולם |
115 |
|
|
|
|
English section |
|
i |
Foreword |
Yaffa Wolfman |
1 |
Overinterpretation: on relevance in
reading literature |
Michael Riffaterre |
33 |
Kafka's critical reaction to the
"Liberal" regimes and World War I: "In the
Penal Colony" and its "Sitz im Leben" |
Gershon Shaked |
52 |
"Biblical allusion" and cognitive
processes |
Reuven Tsur |
73 |
Le grand pouce and Attempt to raise Hell |
Dov Landau |
88 |
The documentary drama in the grip of the
melodramatic thesis play:
Hochhuth's "The Deputy" and Ibsen's "An Enemy of the People" |
Gideon Shunami |
103 |
Book design and typography as a poetic
manifesto: The tradition of
Jewish text design and its effect on poets in the Land of
Israel during the
1920's and 1930's |
Avidov Lipsker |
122 |
Polyvalence of the Text, Polyvalence of
the Character in Umberto Eco's
"The Island of the Day Before" |
Sandra Debenedetti Stow |
|
|
|
131 |
Abstracts of Hebrew articles |
|
|
|
|