רקע
האנונימוס (פייטן)
[ מֵאוֹתוֹת הַשֵּׁם]
mנחלת הכלל [?]
tשירה
פרטי מהדורת מקור: האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים; תשל"ד 1974

רמז


    [14 ע"א]       מֵאוֹתוֹת הַשֵּׁם

                        נִקְרֹא נִקְרָא בְשֵׁם1

                        לָנֶצַח לְהֵירָשֵׁם

                        וְהוֹצִיא לוֹ שֵׁם

5                       וְגִידְּלוֹ בְשֵׁם

                        בְּאַנְשֵׁי הַשֵּׁם2



  1. בעלותו: אולי צ"ל ‘בְּעַוְלָתוֹ’; רוצה לומר, בחטאו. והשימוש במלת ‘ועוד’ אולי במקום ‘וגם’. ואפשר שיש לגרוס ‘ועוזב עולתו’, והוא מקביל לטור 10.  ↩

  2. שפתיו… דעת: מי שנאמר בו, ששפתיו ישמרו דעת; רוצה לומר, הכוהן (מל' ב:ז).  ↩

המלצות קוראים
תגיות