רקע
שלום רוזנפלד
שנת תשמ"ח

– – – ועתה לאחר שהתאוששנו מן ההלם שלתוכו הוכנסנו בעטיים של חזיונות־החורבן האפוקאליפטיים ב“שעה טובה” של מני פאר, בליל שבת האחרון, יש בידי לבשׂר לקוראי מדור זה, כי הגאולה בפתח והיא תבוא לפי חישובים מדויקים שערכנו, בדיוק 4 שנים אחרי שנת תשמ“ד היינו בשנת תשמ”ח או 1988 לפי מניין הגויים.

הרמז הבולט ביותר לכך נמצא בתנ"ך ובו נאמר: “– – – וישׂם את נפשו בכפו ויך את הפלישתי. ויעש ה' תשועה גדולה לכל ישראל. ראית ותשמח” (שמואל א‘, י"ט, ה’).

כי כן עינינו הרואות כי התשועה הגדולה צפויה לנו בשנת תשמ"ח.

יתר על כן, מצב הכוכבים החזוי לשנת תשמ"ח מרמז שב־ 31 בדצמבר 1987 לא יהיה אפשר להשיג כרטיסים לחגיגות־הסילווסטר בכל בתי־המלון בארץ־ישראל ושבפברואר 1988 ישתתפו בקרנוול־הענק בריו, בבראזיל, יותר ישראלים משהשתתפו בכל השנים הקודמות בסאפארי בקניה.

לפי ידיעות המגיעות מעבר לים, מתכוננים 14 מיליון אמריקנים ואמריקניות להציע למכירה את המקלטים והבונקרים, שהכינו לעצמם לקראת שנת תשמ“ד, כדי שיוכלו לרכוש חליפות־הדר, שמלות־פאר ובקבוקי־שמפניה ללילות־ההוללות שצפויים לאנושות בשנת תשמ”ח.

מהו פרויקט בן־יהודה?

פרויקט בן־יהודה הוא מיזם התנדבותי היוצר מהדורות אלקטרוניות של נכסי הספרות העברית. הפרויקט, שהוקם ב־1999, מנגיש לציבור – חינם וללא פרסומות – יצירות שעליהן פקעו הזכויות זה כבר, או שעבורן ניתנה רשות פרסום, ובונה ספרייה דיגיטלית של יצירה עברית לסוגיה: פרוזה, שירה, מאמרים ומסות, מְשלים, זכרונות ומכתבים, עיון, תרגום, ומילונים.

אוהבים את פרויקט בן־יהודה?

אנחנו זקוקים לכם. אנו מתחייבים שאתר הפרויקט לעולם יישאר חופשי בשימוש ונקי מפרסומות.

עם זאת, יש לנו הוצאות פיתוח, ניהול ואירוח בשרתים, ולכן זקוקים לתמיכתך, אם מתאפשר לך.