רקע
שלום רוזנפלד
השבוע – יומן אירועים

יום ו' 18 בספטמבר 1981    🔗

עובדי ההפקה בטלוויזיה מחליטים להאפיל את המסך לשלוש דקות, כתגובה על פסילת כתבתו של עמוס ארבל “צה”ל – בראי התיאטרון".

יום ב', 21 בספטמבר    🔗

הוועד המנהל של רשות השידור מחליט לאסור שידורו של “השבוע – יומן אירועים” ביום ו' הקרוב, כתגובה על האפלת המסך ביום ו' שעבר (בעקבות פסילת הכתבה של עמוס ארבל).

יום ד', 23 בספטמבר    🔗

עובדי ההפקה בטלוויזיה מחליטים להאפיל את המסך ל־6 דקות, כתגובה על החלטת הוועד המנהל לאסור שידורו של “השבוע – יומן אירועים” (שבאה כתגובה על האפלת המסך ל־3 דקות, שבאה כתגובה על איסור שידור הכתבה של עמוס ארבל).

יום ה', 24 בספטמבר    🔗

הוועד המנהל של רשות השידור מחליט לאסור על שידור מהדורה שלמה של “מבט לחדשות”, ומצווה לשדר במקומה את הכותרות בלבד.

זאת – בתגובה להחלטת עובדי ההפקה להאפיל את המסך ל־6 דקות כתגובה להחלטת הוועד המנהל מיום ב‘, 21 בספטמבר וכו’ וכו' וכו' וכו'.

יום ו', 25 בספטמבר    🔗

עובדי ההפקה מחליטים להאפיל את המסך ל־12 דקות, כתגובה על החלטת הוועד המנהל לאסור שידורהּ של מהדורת “מבט” ולשדר במקומה את הכותרות בלבד – החלטה שבאה כתגובה על ההאפלה הקודמת ל־6 דקות, כתגובה על איסור שידור “השבוע – מבט אירועים”, שבאה כתגובה על האפלת המסך ל־3 דקות וכו' וכו' וכו' וכו'.

יום א', 27 בספטמבר    🔗

הוועד המנהל של רשות השידור מחליט שמעתה תופעל הטלוויזיה בשיטת הבזקים קצרים בין ההאפלות, כתגובה על החלטה קודמת של עובדי־ההפקה להאפיל את המסך ל־12 דקות כתגובה וכו' וכו' וכו' וכו'.

*

סוף טוב – הכול טוב.

הטלוויזיה הירדנית הכפילה את שעות השידורים שלה.


מהו פרויקט בן־יהודה?

פרויקט בן־יהודה הוא מיזם התנדבותי היוצר מהדורות אלקטרוניות של נכסי הספרות העברית. הפרויקט, שהוקם ב־1999, מנגיש לציבור – חינם וללא פרסומות – יצירות שעליהן פקעו הזכויות זה כבר, או שעבורן ניתנה רשות פרסום, ובונה ספרייה דיגיטלית של יצירה עברית לסוגיה: פרוזה, שירה, מאמרים ומסות, מְשלים, זכרונות ומכתבים, עיון, תרגום, ומילונים.

אוהבים את פרויקט בן־יהודה?

אנחנו זקוקים לכם. אנו מתחייבים שאתר הפרויקט לעולם יישאר חופשי בשימוש ונקי מפרסומות.

עם זאת, יש לנו הוצאות פיתוח, ניהול ואירוח בשרתים, ולכן זקוקים לתמיכתך, אם מתאפשר לך.

תגיות
חדש!
עזרו לנו לחשוף יצירות לקוראים נוספים באמצעות תיוג!